جهاددانشگاهی یک دستگاه ارزشی، بااخلاق و علمی است

دکتر حسین آبادی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک دستگاه ارزشی، بااخلاق و علمی است که در زمینه‌های مختلف ارزنده‌ترین خدمات را ارایه می‌دهد، افزود: امید است در حوزه‌های مختلف پژوهشی و علمی و آموزشی نیز بتوانیم از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان استفاده کنیم.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمود حسین‌آبادی مدیرکل بهزیستی استان در آیین تجلیل از عوامل اجرایی جهاددانشگاهی استان مرکزی در برگزاری آزمون استخدامی معلولان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ رییس جمهور شهید میزبان جمعی از معلولین بودند و اولین مطالبه آنها از شهید جمهور، اشتغال در دستگاه‌هایی بود که مطابق با قانون باید نسبت به استخدام و جذب معلولان اقدام کنند.

وی افزود: اجرای قانون سهم 3 درصدی معلولان از استخدام در دستگاه‌های اجرایی بر زمین مانده بود ولی در دولت سیزدهم با یک دستور ویژه، اجرای این قانون پیگیری و مقرر شد آزمون استخدامی مربوطه برگزار شود.

حسین‌آبادی با بیان اینکه به دلیل شرایط و نیازهای ویژه معلولان جهاددانشگاهی این مهم را متقبل شد و این آزمون را به سلامت برگزار کرد، افزود: نماینده رسمی رییس بهزیستی کشور نیز مراتب قدردانی خود را از جهاددانشگاهی استان به جهت برگزاری موفق و مطلوب این آزمون اعلام کرد.

وی با تاکید بر رضایتمندی داوطلبان حاضر در آزمون، خانواده های آنان و مسئولان بهزیستی استان از کیفیت برگزاری این آزمون، اظهارکرد: تمام نیازهای شرکت‌کنندگان در آزمون توسط بهزیستی و جهاددانشگاهی استان رصد و تامین شد.

حسین‌آبادی در ادامه اظهار کرد: جامعه تحت پوشش سازمان بهزیستی، طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود. بالغ بر ۱۱۹ هزار نفر در استان مرکزی تحت پوشش خدمات توانبخشی و اجتماعی بهزیستی استان قرار دارند که از این تعداد ۳۳ هزار نفر در حوزه معلولین و ۵۸۴۸ خانواده تحت پوشش در حوزه اجتماعی از بهزیستی خدمات می گیرند.

وی تاکید کرد: بهزستی استان به سمتی حرکت می کند که در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه تحت پوشش، خدمات خود را به صورت متمرکز ارائه کند. برای مثال در حوزه کمک هزینه درمان بدنبال عقد تفاهم نامه‌ای هستیم که بر اساس آن فرد خدمت‌گیرنده فقط دغدغه درمان داشته باشد و  دغدغه هزینه درمان و نامه‌نگاری و … را نداشته باشد و هزینه‌های درمان به صورت متمرکز پرداخت شود.

حسین‌آبادی اشتغال و بکارگیری معلولان در دستگاه‌های اجرایی را دغدغه بهزیستی عنوان کرد و گفت: ۴۸ دستگاه وظیفه دارند سه درصد سهمیه استخدام معلولان را اجرایی کنند.

وی در پایان به نقل از ایسنا با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک دستگاه ارزشی، بااخلاق و علمی است که در زمینه‌های مختلف ارزنده‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد، افزود: امید است در حوزه‌های مختلف پژوهشی و علمی و آموزشی نیز بتوانیم از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و معاونان این سازمان از عوامل اجرایی برگزاری آزمون در جهاددانشگاهی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا