رویکرد جهاددانشگاهی برقراری ارتباط موثر با سازمان‌ها و ارگان‌هاست

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: رویکردی که در این نهاد دنبال کردیم برقراری ارتباط موثر با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بود که پیش از این به آن به درستی توجه نشده بود و به نوعی یکی از نقاط ضعف این نهاد در استان محسوب می‌شد ولی ما در رویکرد جدید این واحد، سعی در بهبود این ارتباط کرده‌ایم.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محسن مرادی رییس جهاد دانشگاهی استان در آیین تجلیل از عوامل اجرایی جهاددانشگاهی استان مرکزی در برگزاری آزمون استخدامی معلولان، اظهارکرد: جهاددانشگاهی آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت را علیرغم فراز و نشیب هایی که وجود داشت، از محل مسئولیت های اجتماعی خود برگزار کرد و خوشبختانه در استان مرکزی و کشور این آزمون به خوبی و بدون هرگونه مشکلی برگزار شد.

وی اظهار کرد: برگزاری بی دغدغه این آزمون حاصل همکاری دغدغه‌مندانه و همراه با جدیت سازمان بهزیستی و تعامل بسیار خوب بهزیستی و جهاد دانشگاهی بود. یکی از برکات برگزاری موفق این آزمون ادامه همکاری‌های متنوع و با کیفیت این نهاد با بهزیستی استان خواهد بود.

وی افزود: رویکردی که در جهاد دانشگاهی دنبال کردیم برقراری ارتباط موثر با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بود که پیش از این به آن به درستی توجه نشده بود و به نوعی یکی از نقاط ضعف این نهاد در استان محسوب می‌شد ولی ما در رویکرد جدید این واحد، سعی در بهبود این ارتباط کرده‌ایم.

مرادی اظهار کرد: امید است بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان بهزیستی استان منعقد شده اقدامات بلندمدتی را در قالب همکاری با بهزیستی رقم بزنیم که هم مردم از آن برکات آن بهره‌مند شوند و هم ما به وظایف سازمانی خود به صورت بهینه عمل کنیم.

وی در پایان به نقل از ایسنا بر آمادگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برای همکاری های گسترده تر با اداره کل بهزیستی استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم که با حضور مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و معاونان این سازمان برگزار شد، از عوامل اجرایی برگزاری آزمون در جهاددانشگاهی استان تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا