«جشنواره عیار حکمرانی» برگزار می‌شود

در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، خبرگزاری ایسنا با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی جشنواره عیار حکمرانی را برگزار می‌کنند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، خبرگزاری دانشجویان ایران با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی «جشنواره عیار حکمرانی» را برگزار می‌کنند.

بر اساس این گزارش؛ جشنواره عیار حکمرانی، به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، با محوریت خدمت مجاهدانه و الهام گرفته از عملکرد شهید رئیسی برگزار می‌شود. این جشنواره به منظور تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه شهید رئیسی در خدمت به مردم و کشور، و همچنین ترویج ارزش‌های والای خدمت صادقانه و مجاهدانه در جامعه است. شهید رئیسی با عملکرد خود نشان داد که خدمت به مردم، نه تنها یک وظیفه، بلکه یک رسالت مقدس است که نیازمند تعهد، پشتکار و ایثار است.

این جشنواره فرصتی است تا با یادآوری این ارزش‌ها، به ترویج فرهنگ خدمت مجاهدانه و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در میان مردم و مسئولان بپردازیم.

محورهای این جشنواره در دو دسته بندی کلی شاخص‌ها و مصادیق برجسته شهید آیت الله رئیسی و شاخص‌های اصلی رئیس‌جمهور پیش‌رو مشخص شده اند.

از جمله اهداف این جشنواره، ارتقاء آگاهی و بینش سیاسی دانشجویان؛ تشویق به مشارکت فعال در فرآیندهای سیاسی و انتخابات؛ تقویت روحیه انقلابی، جهادی و عدالت‌خواهی در دانشجویان و ایجاد بستری برای تبادل نظر و بررسی موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی اعلام شده است.

شرکت کنندگان برای حضور در جشنواره عیار حکمرانی می‌توانند تمامی آثار مرتبط از زمان شهادت شهید آیت‌الله رئیسی تا چهاردهمین انتخابات ریاست  جمهوری(30 اردیبهشت تا 8 تیرماه 1403) را برای داوری ارسال کنند که نتایج نهایی آن نیز 13 تیرماه اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد می‌توانند به نشانی اینترنتی https://event.isna.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا