آغاز پویش “با انرژی” با جوایز ارزشمند برای مشارکت کنندگان

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز از شهروندان خواست تا با نصب برنامه موبایلی و اپلیکیشن “با انرژی” به این پویش بپیوندند.

محمد رضا سلاحی با بیان اینکه با شروع فصل گرم، حدود چهل درصد از ظرفیت تولید برق کشور، توسط وسایل سرمایشی مصرف می شود که این میزان با کل تولید برخی از کشورهای منطقه برابری میکند ، گفت: پویش با انرژی با این هدف طراحی شده است که ضمن حفظ رفاه و آسایش تمامی شهروندان عزیز، مشارکت حداکثری آنها را برای بهبود روشهای مصرف برق به عنوان یک انرژی گرانبها جلب نماید.

وی با برشمردن امتیازات و مزایای این پویش اضافه کرد: به مشارکت کنندگان در این پویش، به قید قرعه جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی به قید قرعه اهدا خواهد شد. همچنین تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز اضافه کرد : پویش با انرژی، پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور 1403 ادامه خواهد داشت. در پویش با انرژی، مشترکان هر استان با در سطح اول با مشترکان همان استان و در سطح بالاتر با مشترکان کل کشور رقابتی سازنده برای کاهش مصرف برق خواهند داشت. هدف نهایی این پویش برای مشترکین کاهش حداقل 15 درصدی مصرف برق در طول فصل گرم سال 1403 است.

سلاحی افزود: مشترکین می‌توانند با فعالیت مستمر و کاهش بیش از 15 درصد ، به اهداف طلایی پویش برسند و شانس برنده شدن در جوایز را افزایش دهند. در این راستا، در مناطق عادی کشور، تعویض پوشال، عایق کاری کانال کولرهای آبی و نصب سایه بان بر روی آنها باعث خواهد شد تا ضمن بهبود خنک کنندگی کولر آبی، نیاز به استفاده از دور تند کولر نباشد و صرفه جویی ارزشمندی محقق شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق افزود: سایر روش های صرفه جویی در اپلیکیشن باانرژی به مردم عزیز ارائه شده است.

به گزارش سینا پرس فارس، شهروندان به روش های زیر می توانند در پویش با انرژی عضو شده و با عمل به راهکارهای ارائه شده در آن، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی جوایز ارزشمند پویش شوند:

نصب اپلیکیشن با انرژی از سایت www.ba-energy.ir .

شماره گیری کد دستوری #۱۵۲۱*

تماس با مرکز تماس 091299975

ضمنٱ ، دانش آموزان می توانند از طریق سامانه شاد وارد پویش می شوند. به دانش آموزانی که با کمک والدین بیشترین صرفه جویی را محقق نمایند به صورت ماهیانه و همچنین در پایان تابستان به قید قرعه جوایزی مانند تبلت، کنسول بازی، بسته های اینترنت رایگان اهدا خواهد شد. والدین آنها نیز وارد قرعه کشی جوایز اصلی پویش می شوند. به مدیران مدارس برتر نیز به قید قرعه جوایزی مانند کمک هزینه سفر و خرید لوازم خانگی اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا