تجلیل از برگزیدگان اولین رویداد قرآنی “شمس الضحی” در شهر صدرا

اختتامیه اولین رویداد بزرگ قرآنی شمس الضحی در شهر صدرا برگزار و از برگزیدگان این رویداد تجلیل شد.

آیین اختتامیه رویداد بزرگ قرآنی شمس الضحی با حضور امام جمعه صدرا؛ شهردار؛ اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و برخی مسئولان شهری و مردم در هتل راز شهر صدرا برگزار شد و از برترین‌ها در رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل به‌عمل آمد.

شهردار صدرا در این مراسم اظهار داشت: مدیریت شهری با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و برنامه‌های فرهنگی در شهر، برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن را طراحی و اجرا می‌کند.

مجتبی پارسایی بیان کرد که هدف این است که این رویکرد در سبک زندگی مردم صدرا ترویج شود و فرهنگ قرآنی با زندگی روزمره آن‌ها پیوند بخورد. این مراسم نیز با همین هدف برگزار شده است.

او توضیح داد: در این دوره از مسابقات ۴۱۳ نفر در ۱۲ رشته شرکت کردند که پس از داوری ۱۲٠ نفر منتخب شدند. از این تعداد، ۴۴ نفر آقا و ۷۶ نفر خانم هستند.

پارسایی افزود: این برگزیدگان در رشته‌های مفاهیم، حفظ و عمومی معرفی می‌شوند و علاوه بر این، در بخش‌های رویدادهای هنری نیز از نفراتی تجلیل شد.

شهردار صدرا ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه رویداد قرآنی شمس‌الضحی در ادوار بعد به شکل گسترده‌تری برگزار شود، گفت: امیدواریم برگزیدگان این دوره، سفیران قرآنی خوبی در سطح جامعه باشند.

پارسایی از تمام نهادها و اداراتی که در این رویداد قرانی با شهرداری همکاری داشتند تشکر کرد و گفت: برای به ثمر نشستن این رویداد بزرگ؛ امام جمعه؛ ستاد اقامه نماز؛ شورای اسلامی شهر صدرا و نیروهای نظامی و انتظامی همکاری داشتند که با استقبال خوب مردم در همه رده های سنی مواجه شد.

امام جمعه صدرا نیز با بیان اینکه ما درشهر صدرا نیازمند برگزاری چنین برنامه های قرآنی هستیم، گفت: در شهر صدرا دو مرکز حفظ قران داریم که به برکت این رویدادها نسل جوان ما بیمه خواهند شد.

خداکرم فیروزمند، عضو شورای شهر صدرا نیز با بیان اینکه برگزاری رویداد شمس‌الضحی برای اولین بار در شهر صدرا اتفاق ارزشمندی محسوب می‌شود، گفت: یاد دادن قرآن موجب کسب نیکی است و خوشحال هستیم که نوجوانان این شهر تا این اندازه به قرآن علاقه‌مند هستند و این قول را از طرف اعضای شورای اسلامی صدرا میدهیم که ازین دست برنامه های قرانی که منجر به ترویج فرهنگ قران در جامعه خواهد شد در صدرا بیشتر برگزار کنیم.

به گزارش سینا پرس فارس، در پایان این رویداد از ۱۲۰ نفر از برگزیدگان بخش های مختلف با اهدا لوح و جایزه تجلیل شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا