معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی:
سرمایه اصلی جهاددانشگاهی اعضای فرهیخته و فداکار آن هستند

در نشستی صمیمی، جهادگران جهاد دانشگاهی کرمانشاه به گفت‌وگو با معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی و مدیران کل این حوزه پرداختند.

 به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی در سفر به استان کرمانشاه گفت: خوشحالم که در جمع جهادگران کرمانشاه هستم.

وی با بیان اینکه مجموعه جهاددانشگاهی استان کرمانشاه سازمانی افتخار آفرین و درخشان است گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این سازمان وجود دارد.

آقاسیدی خاطرنشان کرد: تاسفانه علی رغم اینکه جهاددانشگاهی در اکثر حوزه‌ها نوآور، پیشرو و تحول آفرین بوده، اما در حوزه منابع انسانی به اندازه کافی و همراه با تحولات محیطی نظام سازی ننموده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرمایه اصلی جهاددانشگاهی اعضای فرهیخته خدوم و فداکار آن هستند ‌بی تردید تمرکز خود را باید معطوف به بهبود وضعیت جایگاه منابع انسانی نماید تا این اعضای فداکار بدون وجود دغدغه‌ها در حوزه امنیت شغلی همچون سایر سازمان‌های پیشرو در امنیت و سلامت باشند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با بیان اینکه بابهبود وضعیت منابع انسانی جهادگران، اعضا در ارتقاء بیش از پیش جایگاه علمی و فناوری این نهاد می کوشند، ادامه داد: این نهاد فناورانه فرهنگی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است را به عنوان زیست بوم نخبگان معرفی نمایند.

آقاسیدی گفت: در همین راستا در حال حاضر نظام‌های مختلفی در حال طراحی و پیاده سازی است مانند نظام استعدادیابی و جذب، نظام جبران خدمات، نظام مسیرهای رشد اعضای جهاد دانشگاهی(معراج) که اقدامات اولیه آن از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و پس از تصویب طرح توسط هیئت امنا در ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ به صورت عملیاتی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در طرح معراج مستندات مدارکی در زمینه‌های مختلف توسط همکاران دریافت شد که ان‌شاءالله در روزهای آینده ضمن داده‌کاوی از این اطلاعات برای استفاده از توانایی‌های همکاران در راستای توسعه فردی و تحقق اهداف و جذب منابع انسانی توانمند استفاده می کنیم.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی گفت: طرح پایش و ارتقای سلامت، حوزه هوش مصنوعی، فعال کردن هلدینگ دانش بنیان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همه به سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند.

دکتر مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه نیز در این نشست، با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه نیروی انسانی در جهاددانشگاهی در دست اقدام است، ابراز امیدواری کرد: در نتیجه اجرایی شدن این اقدامات شاهد ارتقای جایگاه جهاد دانشگاهی باشیم.

در این نشست که مهندس آرام حمیدی، مدیر کل دفتر فنی و طرح‌های عمرانی جهاددانشگاهی و دکتر مجید علی‌آبادی، مدیر مالی جهاددانشگاهی حضور داشتند از سامانه الکترونیکی ثبت درخواست‌ها در سیستم خدمات الکترونیک در جهاددانشگاهی کرمانشاه رونمایی شد.

گفتنی است معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در سفر به استان کرمانشاه از مجتمع نوآوری، برج فناوری و مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا