دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران:
نمایشگاه آبادایران، مدیران را متوجه مسئولیتشان در حوزه محرومیت زدایی می‌کند

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران معتقد است برگزاری نمایشگاه آبادایران فرصتی است که توجه بیش از پیش مسئولان را به مسئولیت خود در حوزه محرومیت زدایی جلب می‌کند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سردار سیدضیاالدین حزنی در اختتامیه دومین دوره نمایشگاه آباد ایران اظهار کرد: بنده از برگزارکنندگان این نمایشگاه خوب تشکر می‌کنم و خوب است که با برگزاری این نمایشگاه‌ها به دوستان اعلام کنیم در برخی از نقاط کشور دارای عقب‌ماندگی هستیم.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ۷ درصد ثروت خدادادی دنیا در ایران است اما ایران هنوز موفق نشده ۵ درصد ثروت خود را کشف کند در حالی که ایران یک درصد جمعیت دنیا را دارد.
 حزنی تاکید کرد: ما با آدم‌های کوچک نمی‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم اما با همین ثروت می‌توانیم به سطح مطلوب برسیم.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در سپاه پاسداران موظف هستیم علاوه بر ماموریت اصلی که تامین امنیت پایدار و دفاع از انقلاب اسلامی است بحث محرومیت زدایی و مردمداری و مردم دوستی را در سرلوحه کار خود قرار بدهیم.
وی ادامه داد: نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی هوافضای و نیروی قدس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های سپاه موظفند کار محرومیت زدایی را انجام دهند.
سردار حزنی گفت: کارهای خوبی انجام شده اما کافی نیست. ما امیدواریم نمایشگاه آبادایران سال به سال مسئولان ما را بیدارتر کند و عقب افتادگی‌های کشور را جبران کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا