معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه
آبادیران، زمینه‌ساز انجام وظیفه تمام نهادها در جهت محرومیت‌زدایی

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه ضمن بازدید از دومین دوره نمایشگاه آبادیران، هر گونه اقدامی در جهت نمایش توانمندی‌های کشور هرچند کوچک را بسیار مهم برشمرد.
به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سردار حزنی در بازدید از دومین دوره نمایشگاه آبادیران، هرگونه اقدامی در جهت نمایش توانمندی‌های کشور را بسیار مهم برشمرد.
وی حل مشکلات و مسائل مردم مناطق محروم و پیشرفت و آبادانی این مناطق را از احتیاجات کشور عنوان کرد و برگزاری این نمایشگاه را زمینه‌ساز انجام وظیفه تمام نهاد‌ها در راستای کمک به توسعه آبادانی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم کشور و ساکنان آن دانست.
 حزنی در حاشیه اختتامیه دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی بیان کرد: در صورت بروز هر گونه حوادث طبیعی یا غیرطبیعی در هر نقطه از ایران پهناور، اگر سپاه پاسدران اولین نهاد حاضر در منطقه نباشد، قطعا آخرین نهادیست که از آن منطقه حادثه‌دیده خارج می‌شود.
وی علاوه بر اینکه ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: در ضمن این ماموریت اساسی، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم‌یاری در سراسر کشور و با اولویت و نگاه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار، مناطق مرزی و مناطق صعب‌العبور از وظایف اصلی تمام فرماندهان و پاسداران سپاه است.
مراسم اختتامیه دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران با حضور سردار سرتیپ پاسدار سیدضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه در روز جمعه 25 خردادماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا