معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح
ترسیم نقش دستگاه‌ها در آبادانی کشور

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از معاونت علمی درخواست می‌شود که نقش ارگان‌های مختلف در آبادانی کشور را ترسیم کند تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این حوزه باشیم.
به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محمد مهدی‌نژاد نوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه آبادیران بیان کرد: آبادی هر کشور، روی دوم سکه امنیت و اقتدار هر کشوری است و کشوری که آباد نباشد، امنیت و اقتدار آن زیر سوال می‌‌رود.
وی افزود: ما به عنوان نیروهای مسلح حتما حامیان درجه اول کشور هستیم کما اینکه به شهادت سال‌های قبل، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی از سوی قرارگاه‌های بازسازی نیروهای مسلح انجام شده است.
معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری نمایشگاه آبادیران خاطر نشان کرد: اقدامی که معاونت علمی، ابتکار عمل آن را به دست گرفته است، ضمن آنکه به طور کامل از آن حمایت می‌کنیم، از این نهاد درخواست داریم که طرح و برنامه‌های خود را به منظور شتاب گرفتن عمرانی و آبادانی کشور، بهره‌مندی مردم به ویژه مردم مناطق کمتر برخوردار از نتایج آن و ایجاد مهاجرت معکوس به سمت روستاها و مناطق کم‌جمعیت، در حوزه آبادانی کشور مشخص کند.
وی با بیان اینکه این برنامه معاونت علمی مشخص می‌کند که هر ارگانی در زمینه آبادانی کشور چه اقدامی را انجام دهد، خاطر نشان کرد: در صورتی که چنین برنامه‌ای تدوین شود خواستاریم که مشخص شود نیروهای مسلح در رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و فراجا چه کمک‌هایی در این حوزه می‌توانند ارائه دهند. از این مسیر زیست‌بومی شکل خواهد گرفت و می‌توانیم شاهد شکوفایی این عرصه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا