وزیر جهاد کشاورزی
آبادیران فرصتی برای عرضه و تقاضا بین دانش‌بنیانها و کشاورزان

در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه آبادیران، مراسم رونمایی از پهپاد سمپاشی کاپیتان Bee با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد
.به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، ضمن بازدید از نمایشگاه آبادایران اظهار کرد: ما امروز از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه آبادایران بازدید کردیم که کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند. این شرکت‌ها تولیدکننده بوده و مورد حمایت ما هستند و ما نیز به آنها کمک می‌کنیم تا توسعه پیدا کنند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نمایشگاه آبادیران محلی برای عرضه و تقاضاست یعنی از طرفی شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را ارائه می‌کنند و از طرف دیگر کشاورزان و تولید‌کنندگان به نمایشگاه مراجعه می‌کنند تا محصولات را خریداری کنند و همچنین با یکدیگر قرارداد بسته و تولیدات خود را به فروش برسانند.
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه بازدید خود از نمایشگاه ملی آبادیران از پهپاد سمپاشی کاپیتان Bee محصول دانش‌بنیان شرکت سیرنگ رونمایی کرد.
رضا رستمی از کارشناسان شرکت دانش‌بنیان سیرنگ در این مراسم رونمایی گفت: ما از دوره گذشته نمایشگاه آبادایران بحث ساخت و تولید پرنده‌های هدایت‌پذیر را در دستور کار قرار دادیم.
وی گفت: یکی از این پرنده‌ها پهپاد کاپیتانBee  است که پایداری بیشتر به دلیل سبک طراحی دارد؛ کاهش مصرف باتری به دلیل طراحی خاص بال‌های پرنده و استفاده از ماژول‌ها و پنل‌های خورشیدی برای بهبود عملکرد محلول‌پاشی به بال پرنده از جمله ویژگی‌های این پهپاد است.
رستمی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های منحصر به فرد این پهپاد سمپاشی، امکان رهگیری و کنترل پرنده از راه دور با هوش مصنوعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا