نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، جمعه ۲۵خرداد اعلام شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، جمعه ۲۵خرداد در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی (https://hrtc.ir) منتشر می شود.

داوطلبان برای اطلاع از نتایج این آزمون می توانند با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در سایت مرکز آزمون نتایج را مشاهده کنند.

گفتنی است، آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 با حضور بیش از 406 هزار داوطلب به صورت همزمان در 31 استان و 154 شهر، 802 حوزه و 1077 زیرحوزه در سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.

پیش از این معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به فرآیند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی گفت: در واقع جهاددانشگاهی آزمون کتبی را برگزار می‌کند و مابقی مراحل مصاحبه، گزینش و اعمال امتیازات پیش بینی شده بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

دکتر محمد محسن غفوریان با بیان اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی بر اساس سفارش و درخواست دستگاه متقاضی، فرآیند آزمون استخدامی را طراحی و اجرا می‌کند گفت: در  آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش نیز که صبح امروز جمعه اردیبهشت ماه با حضور بیش از 406 هزار داوطلب به صورت همزمان در 31 استان و 154 شهر، 802 حوزه و 1077 زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد نیز، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون کتبی از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه وزارت آموزش و پرورش علاوه بر امتیازاتی که افراد در آزمون کسب می‌کنند، فرآیندهایی را برای گزینش و ارزیابی نیروها دارد که پس از انجام مراحل ذکر شده نتیجه نهایی به مرکز آزمون اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

دکتر غفوریان با اشاره به اینکه در واقع جهاددانشگاهی فقط بخشی از فرآیند آزمون را برگزار می‌کند و مابقی از طریق دستگاه متقاضی، که در این آزمون  وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز در تلاشند تا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که پذیرفته شدگان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه معرفی و مشغول به کار شوند.

تکمیلی:

مرکز آزمون جهاددانشگاهی نتیجه مرحله کتبی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.

داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون کتبی می‌توانند با کد ملی و کد‌ رهگیری از طریق لینک زیر اقدام کنند.

لینک مشاهده نتیجه آزمون کتبی:

https://medu.hrtc.ir/hrt/profile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا