تصویب پیشنهاد بازطراحی نظام جبران خدمت اعضا جهاددانشگاهی

پیشنهاد بازطراحی نظام جبران خدمت اعضا جهاددانشگاهی و نظام استعدادیابی و جذب سرمایه انسانی واحدهای سازمانی و همچنین آیین نامه سازماندهی طراحی و تنظیم تشکیلات واحدهای سازمانی این نهاد، در جلسه شورای مدیریت راهبردی سرمایه انسانی جهاددانشگاهی به تصویب رسید.

به گزارش سینا از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، بر اساس اعلام دکتر تیمور مرجانی دبیر شورای مدیریت راهبردی سرمایه انسانی جهاد دانشگاهی، به منظور بهبود و ارتقا نظام‌های حوزه مدیریت سرمایه انسانی، پیشنهاد بازطراحی نظام جبران خدمت اعضا جهادانشگاهی و نظام استعدادیابی و جذب سرمایه انسانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و همچنین آیین نامه سازماندهی طراحی و تنظیم تشکیلات واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، در جلسه 168 شورای مدیریت راهبردی سرمایه انسانی جهاددانشگاهی مورخ ۲۰ خرداد ماه و پنجمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا مورخ ۲۱ خردادماهطرح و تصویب شد.

بنابر اعلام دکتر مرجانی، مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه، از ویژگیهای نظام‌ در دست طراحی استعدادیابی و جذب سرمایه انسانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی مشخص بودن ساز و کارهای فراخوان برای استعدادیابی و جذب سرمایه انسانی در واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ، تدوین مدل ارزیابی شایستگی برای جذب افراد متناسب با نیازهای مشاغل واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ، مشخص بودن اعطای فرصت برابر برای همه‌ی متقاضیان در فرآیند جذب و بکارگیری است.

وی افزود: نظام جبران خدمات می تواند مبتنی بر اقتضائات اعضای جهاددانشگاهی به گونه ای بازطراحی نماید که ضمن رعایت اصول و قواعد طبقه بندی مشاغل، نظام جبران خدمت اعضای جهاد بر اساس ارزشیابی به شغل، شاغل و سایر عوامل مرتبط را تعیین کند .

شایان ذکر است این سه طرح زیربنایی حوزه سرمایه انسانی جهاد دانشگاهی برای هیات امنای جهاد دانشگاهی ارسال شده است تا در جلسه آتی طرح و تصویب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا