تاکید به نظام‌سازی در حوزه‌‌های مختلف جهاد دانشگاهی

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی و مدیران کل این حوزه از جهاددانشگاهی واحد استان ایلام بازدید و طی یک نشست صمیمانه از نزدیک مسائل و چالش‌های این واحد سازمانی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی ، 23 خردادماه در سفر به استان ایلام  با تأکید بر هم‌افزایی بیشتر و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های این نهاد به عنوان یک شبکه علمی و فناوری در کشور اظهار کرد: با تکیه بر این ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها می‌توان کارهای بزرگ و مأموریت‌های ملی و بین‌المللی را در واحد پیگیری کرد.

وی با اشاره به نظام‌سازی در حوزه‌‌های مختلف جهاددانشگاهی به منظور ارتقاء بیشتر نقش و جایگاه این نهاد انقلابی در عرصه‌های گوناگون، گفت: جهاددانشگاهی، نهادی تمدنی، توسعه‌ای و بومی انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری «مولود مبارک انقلاب» است؛ بنابراین باید ویژگی‌های بارزتر و شاخص‌تری در همه ارکان این نهاد تعریف شود.

پیگیری تصویب مجوز بازطراحی نظام استعدادیابی و جذب، نظام جبران خدمت، تدوین اولین آیین‌نامه جامع حوزه ساختار و تشکیلات جهاددانشگاهی، مسیر رشد اعضای عادی و هیئت علمی جهاد دانشگاهی، سلامت، معیشت و امنیت شغلی، ارتقای خدمات رفاهی، پایدارسازی حقوق و دستمزد، اجرای طرح معراج و … از دیگر مباحث مطرح شده از سوی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی بود.

براساس این گزارش سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، آرام حمیدی، مدیر کل دفتر فنی و طرح های عمرانی جهاددانشگاهی و مجید علی‌آبادی، مدیر مالی جهاددانشگاهی در این نشست از نزدیک ضمن آگاهی از مسائل مربوط به توسعه زیرساخت، توسعه فضای فیزیکی واحد، مباحث مربوط به حوزه منابع انسانی، ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی واحد استان ایلام به‌ویژه همایش بزرگ اربعین حسینی و همچنین چالش‌های پیش روی این واحد بر رفع مشکلات و ارائه ایده و راهکار از سوی جهادگران ایلامی تاکید کردند.

همچنین در این نشست دکتر محمد پاکزاد، رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گزارشی از فعالیت‌ها، عملکرد و وضعیت این واحد سازمانی در زمینه‌های مختلف ارائه کرد.

اضافه می‌شود، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی و هیئت همراه در این سفر یک روزه از زیرساخت‎‌ها و بخش‌های مختلف واحد استان ایلام نیز بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا