برگزاری نخستین کمیته جذب مدرسان در جهاددانشگاهی قم

نخستین کمیته جذب مدرسان با حضور دکتر حامد حیاتی رییس جهاددانشگاهی استان قم در مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاه استان قم نخستین کمیته جذب مدرسان با حضور دکتر حامد حیاتی رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، سه شنبه 22 خرداد در مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحدقم در این خصوص گفت: این جلسه به منظور فرآیند جذب مدرسان مرکز آموزش های تخصصی زبان های خارجی و مرکز آموزش های تخصصی فناوری اطلاعات این نهاد انقلابی انجام شد.
یاسر شریفی اعتمادسازی و نظارت دقیق بر نحوه برگزاری دوره های آموزشی در این نهاد را مورد توجه ویژه قرار داد و تاکید کرد: جهاددانشگاهی در طی سال ها فعالیت به مرجعی قابل اعتماد برای والدین جهت آموزش فرزندان و خانواده ها تبدیل شده است.
به گفته وی؛ این جلسه نیز در راستای حفظ این اعتمادسازی و نظارت دقیق تر بر جذب مدرسان و تاثیرگذاری بسیار بر افکار و روحیه خصوصا کودکان و نوجوانان صورت گرفته است.
شریفی همچنین یکپارچه سازی و نظارت بیشتر بر جذب متقاضیان تدریس در معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم جهت جذب مدرسان این معاونت را از دیگر عوامل موثر در برگزاری این جلسه عنوان کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا