جهاددانشگاهی خراسان رضوی
فعالیت‌های تابستانی مرکز آموزش‌های تخصصی کودکان و نوجوانان

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کودکان و نوجوانان جهاددانشگاهی خراسان رضوی مهمترین اقدامات این مرکز در فصل تابستان را تشریح کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس علی اخلاقی مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کودکان و نوجوانان جهاددانشگاهی خراسان رضوی ضمن تشریح برنامه کلاس‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کودکان و نوجوانان جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: این مرکز برای فصل تابستان در سه کارگروه باشگاه مهارت‌آموزی، دوره‌های کامپیوتری و دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برای رده سنی 7 تا 18 سال برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: کودک شاد، یادگیری با انیمیشن، بازی کنیم مدتی بدون هیچ تبلتی، نویسندگی، آموزش زبان انگلیسی به خردسالان به روش بازی و تئاتر کاغذی از جمله دوره‌های باشگاه مهارت آموزی این مرکز است.

وی گِل و رنگ، شیمیدان کوچولو، فن بیان، حفظ و روانخوانی قرآن کریم، خوشنویسی، تعمیرات تلفن همراه، چرتکه، بازی‌های نمایشی خلاق و خوشنویسی را از دیگر دوره‌های باشگاه مهارت آموزی این مرکز برشمرد.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کودکان و نوجوانان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از هفته اول تیرماه سال جاری دوره‌های باشگاه مهارت آموزی شروع خواهد شد، از انجام طرح تشویقیِ “تخفیف همشاگردی” برای فراگیرانی که دوستان خود را برای ثبت نام معرفی کرده اند، خبر داد‌.

به گفته وی، همچنین فراگیرانی که چندین دوره را در مرکز ثبت نام کرده‌اند، از تور علمی رایگان و یا یک کارگاه رایگان آشنایی با مسیرشغلی برخوردار خواهند شد.

اخلاقی، هنرهای دیجیتال، چگونه شبکه بسازیم، طراحی وب سایت، ICDL1، ICDL2، برنامه نویسی اسکرچ، پایتون مقدماتی، برنامه نویسی #C، برنامه نویسی ++C، فتوشاپ مقدماتی و فتوشاپ مقدماتی(آنلاین) را از دوره‌های کامپیوتر این مرکز در فصل تابستان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه دوره عمومی زبان انگلیسی و دوره Kidscamp از دوره های زبان این مرکز در فصل تابستان است، اظهار کرد: شروع دوره های عمومی زبان انگلیسی و کامپیتور از نهم تیرماه است.

اخلاقی خاطرنشان کرد: به منظور استفاده بیشتر نوجوانان پسر و دختر از دوره‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کودکان و نوجوانان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در فصل تابستان، اقدام به برگزاری این دوره‌ها در دو ساختمان مجزا نموده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا