مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در فارس برگزار شد

به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس، مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین برای استخدام نیرو در دستگاه‌های اجرایی در این استان برگزار شد.

به گزارش سینا پرس فارس، همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین به منظور استخدام نیرو در دستگاه‌هایی اجرایی امروز، 25 خردادماه در شیراز برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در حاشیه بازدید از این آزمون گفت: این آزمون از افتخارات دولت شهید آیت‌الله رئیسی است که بنای آن در دولت سیزدهم گذاشته شد و بحمد الهی با مراحلی که در سطح ملی و استانی طی شد، امروز شاهد برگزاری آزمون توسط جهاددانشگاهی در فارس هستیم.

محسن نعمتی اظهار کرد: در این آزمون یک هزار و 646 نفر در استان فارس شرکت کردند که 424 نفر از بانوان و یک هزار و 223 نفر از آقایان بودند.

وی بیان کرد: 7 دستگاه اجرایی در استان شامل صمت، جهادکشاورزی، مرکز تحقیقات جهادکشاورزی، امور اراضی، آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، راه و شهرسازی و راه و شهرسازی لارستان جزو دستگاه‌هایی هستند که در این آزمون دارای سهمیه هستند.

نعمتی با بیان اینکه این تعداد شرکت‌کنندگان برای 106 جایگاه سازمانی در استان رقابت می‌کنند، افزود: نتایج آزمون چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا بعد از آن وارد مراحل مصاحبه برای جذب و استخدام شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با یادآوری اینکه یکی از مراحل مصاحبه این افراد در کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیران جهاددانشگاهی هم دنبال می‌شود، از این نهاد جهت برگزاری آزمون‌های استخدامی در استان به نحو شایسته تقدیر به عمل آورد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس هم در حاشیه این آزمون گفت: آزمون طرح شهید زین‌الدین امروز در دو حوزه امتحانی دانشکده مهندسی شماره 2 و مهندسی شیمی دانشگاه شیراز برگزار شد.

امیرحسین استقلال با بیان اینکه تعداد داوطلبان این آزمون یک هزار و 647 نفر بودند که امروز در این آزمون یک هزار و 95 شرکت کردند و 552 نفر غائب بودند، گفت: نتایج آزمون سه هفته بعد از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا