اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری؛ نماد بالندگی و غرور ملی

وزیر کشور با بیان اینکه بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی نمادی از هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است، اجرای ۵۴۰۰ پروژه شهری با اعتبار ۱۸۰ همت را نشان بالندگی و غرور ملی دانست.

احمد وحیدی امروز، ۲۴ خردادماه در بیست و ششمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید امیرعبداللهیان، گفت: رئیس‌جمهور شهید نشان داد که روحانیت در تمام حوزه‌ها به ویژه خدمت رسانی به مردم همواره در صحنه هستند.

وی با تشکر از مدیران استانی و شهری فارس ادامه داد: این بزرگراه پروژه بسیار ارزشمندی است که با هم‌افزایی و مدیریت قوی و با ۲۲۰ میلیارد تومان تحقق یافته است و این نشان می‌دهد کشور ما به سرعت راه خود را به سمت پیشرفت طی می‌کند.

وزیر کشور تأکید کرد: یک عده نمی‌خواهند دستاوردهای مدیریت شهری که نمایندگان مردم هستند را ببینند.

وزیر کشور افزود: انجام ۱۸۰ همت و ۵۴۰۰ پروژه در شهر شیراز، نشان دهنده بالندگی و رشد کشور است، اینها همه محصول ایستادگی مردم و نمایندگان مردم در شورا، شهرداری، مجلس و… است.

وزیر کشور گفت: امیدواریم ۱۵ کیلومتر مابقی این بزرگراه هم به خوبی تا اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان پیش برود، همچنین همه کارهای عمرانی باید با نگاه عالمانه به محیط زیست صورت بگیرد و این پروژه ها با همین روند پیش رفته‌اند.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، وی بیان کرد: تمامی این اقدامات برای مردم شهیدپرور و از خودگذشته ماست و مردم ما دیده‌اند که در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، وقتی یکپارچه همه به فکر سازندگی باشند، این دستاوردها حاصل می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا