سمت درست تاریخ را انتخاب کنید

سخنگوی دولت در مراسم اختتامیه رویداد طوفان بیداری با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست‌کم بگیرند خطاب به آن‌ها گفت: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

به گزارش سینا از روابط‌ عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری استان مرکزی، علی بهادری جهرمی، در آیین اختتامیه رویداد طوفان بیداری در مرکز رشد ماهور خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان سخنگویان نظام، دولت، جبهه مقاومت، حق‌طلبی، ایستادگی و ظلم‌ستیزی هستید و بلند و جاودانه این موضوعات را به گوش جهانیان می‌رسانید.

وی با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست‌کم بگیرند، افزود: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

بهادری جهرمی با اشاره به جنگ شدید و تمام‌قد رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران اضافه کرد: این جنگ رسانه‌ای را شوخی نگیرید. در دوره جنگ سرد، یک قطب توانست قطب دیگر را فقط با جنگ رسانه‌ای و افکار عمومی شکست دهد. امروز دشمنان با ده‌ها برابر آن جنگ رسانه‌ای و با این دنیای رسانه علیه ایران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز تمام زورگویان در یک طرف و ایران اسلامی در کنار جبهه مقاومت در یک طرف و در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند و صحنه بزرگ و جدی چه در عرصه بین‌الملل مثل وقایع طوفان الاقصی و وعده صادق و چه در حوزه داخلی رقم خورده است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی اقدامات متعددی در حوزه توسعه علم، سلامت، فرهنگ، اجتماع، سیاست و آزادی حقیقی رقم زده و باید برای آن‌ها جهاد کنیم. با صدای هنر، آثار جمهوری اسلامی را باید به گوش ملت و جهانیان برسانیم و آتشی را که غرب و رسانه‌اش روی ملت ما می‌ریزند، باید با زبان هنرنمایش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا