برگزاری نشست‌های تخصصی جهاددانشگاهی در نمایشگاه آبادیران

پنج‌شنبه ۲۴ خردادماه همزمان با سومین روز برپایی دومین نمایشگاه «آبادیران» نشست‌های تخصصی در غرفه جهاددانشگاهی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دومین نمایشگاه ملی «آبادیران» (رویداد آبادانی و پیشرفت ایران) در حوزه محرومیت‌زدایی از 23 خردادماه در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شده است.

جهاددانشگاهی با نمایش دستاوردهای منتخب ملّی این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی در این نمایشگاه حضور دارد.

در همین راستا، پنج‌شنبه 24 خردادماه نشست‌های تخصصی با حضور محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف این نهاد واقع در غرفه A16 جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

اولین پنل تخصصی با عنوان «انتقال تجربه؛ طرح‌های ملی اشتغال کوچک مقیاس در جهاددانشگاهی» است که از سوی معاونت آموزش و کارآفرینی، واحدهای اصفهان (CBM) و مازندران این نهاد در ساعت 11 در غرفه این نهاد برگزار می‌شود.

نشست تخصصی بعدی با موضوع «سلامت خانواده و سلامت سالمندی با محوریت ارائه خدمات پیشگیرانه در این حوزه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور» است که از ساعت 14 تا 15:30 در غرفه جهاددانشگاهی در دومین نمایشگاه آبادیران دایر خواهد شد.

سومین نشست تخصصی نیز با عنوان «بررسی اهمیت اصلاح نژاد گوسفندان در تداوم کشاورزی روستاییان» است که ساعت 15 به مدیریت محمد شیخ الاسلامی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه تا 25 خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران از ساعت 9 تا 17 در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا