آغاز پیش ثبت‌نام مدرسه مستند حقیقت

علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آموزشی مدرسه مستند «حقیقت» (مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) می‌توانند فرم پیش ثبت نام را در سایت پر کنند.
به گزارش سینا از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مدرسه مستند «حقیقت» زیر نظر واحد پژوهش مرکز گسترش آغاز به کار می‌کند.

درس‌های پیش نیاز این دوره آموزشی به صورت مجازی ارائه می‌شود و برای علاقه‌مندان از سراسر کشور امکان ثبت نام وجود دارد، هزینه‌ای بابت این بخش از هنرجویان دریافت نمی‌شود. حداقل تحصیلات لازم برای شرکت در این دوره دیپلم در نظر گرفته شده، اما قابلیت‌های عمومی داوطلبان از طریق فرم ثبت نام و در صورت لزوم مصاحبه بررسی می‌شود .

کسانی که دروس پیش نیاز را می‌گذرانند پس از مصاحبه می‌توانند به آموزش خود در سه ترم ادامه دهند. گذراندن دوره اصلی مشمول پرداخت هزینه شده و پس از دو ترم ، در ترم سوم، که ترم پایانی این دوره آموزشی است هنرجو باید یک فیلم مستند بسازد که مورد تأیید کمیته علمی باشد.

هر ترم این دوره حدود سه ماه به طول می‌انجامد و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به این نشانی https://defc.ir/Explain/26/ اطلاعات لازم را در فرم مربوطه درج کنند. پس از بررسی با افراد واجد شرایط اولیه تماس گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا