پایش محرومیت‌های مناطق مختلف کشور با رادار محرومیت‌زدایی

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید محصولی با عنوان رادار محرومیت زدایی خبر داد که در پایش محرومیت‌ بخش‌های مختلف استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور کاربرد دارد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شرکت دانش‌بنیان ژینو با شرکت در دومین نمایشگاه ملی آبادیران برای اولین‌بار از محصول رادار محرومیت‌‌زدایی رونمایی کرد.

محمد سعید قاسمی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ژینو اظهار کرد: ما به صورت کلی دو دسته فعالیت انجام می‌دهیم. دسته اول فعالیت‌ها در زمینه پردازش تصویر و خدمات مرتبط با حوزه تصویر است و دسته دوم نیز در حقیقت فعالیت‌هایی در حوزه خدمات است.

وی با بیان اینکه این شرکت به صورت کلی در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند گفت:‌ در حوزه محرومیت‌زدایی کارهای بسیار خوبی توسط متخصصان شرکت دانش‌بنیان ما انجام شده است. یکی از خدمات ویژه‌ای که در نمایشگاه آبادایران عرضه کردیم ایجاد یک رادار محرومیت‌زدایی است. این سامانه، پایش محرومیت‌های بخش‌های مختلف استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور را انجام می‌دهد.

قاسمی ادامه داد: گام بعدی، تخصیص هوشمند منابع از یک استخر منابع به صورت مالی و غیر مالی بر اساس اولویت‌بندی با کمک هوش‌مصنوعی به منطقه کمتر برخوردار است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: معمولاً روند توزیع اعتبارات چندان متمرکز نیست و تصمیمات فردی دخالت زیادی در روند توزیع بودجه دارد. با استفاده از رادار محرویمت زدایی می‌توانیم با تعریف اولویت‌ها برای هر منطقه و قرار دادن این اولویت‌ها در یک شبکه، پول یا امکانات را به منطقه‌ دارای اولویت اختصاص بدهیم. مهم‌ترین مزیت این محصول هوشمندی آن است چرا که از منابع محدود تخصیص بهینه خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا