تحول کشور به کمک جوانان و دانش‌بنیان‌ها محقق خواهد شد

نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نقش رویداد آبادیران در تحول آفرینی به کمک گروه‎‌های مردمی و شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر کار جهادی تحول‌آفرین تاکید دارند و کار جهادی، کاری است که با استفاده از نهایت توان و اراده، امری را که ناممکن به نظر می‌رسد ممکن می‌کند.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، حسین یکتا طی سخنانی در دومین نمایشگاه آبادیران، دستاوردهای عرضه شده در این نمایشگاه را حاصل همین کار جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند گام دوم محقق نمی‌شود مگر با تحول جهشی؛ ما نیازمند تحول جهشی، نگاه جهادی و جوانگرایی و دورنگاه تمدنی هستیم. رییس جمهور شهید ما نیز چنین نگاهی داشتند و امروز بر ما است که آن مسیر را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان و نوآور در عرصه کار جهادی گفت: هر کجا که جوان‌ها پای کار آمدند مشکل کار حل شد. در به کارگیری نیروهای جوان، باید نگاهی باز داشته باشیم و هزینه‌های لازم برای این کار را هم بپذیریم.

یکتا تصریح کرد: امروز برای تحول مورد انتظار باید از منبع‌محوری به سوی اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم. در پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان این نگاه را می‌بینیم و آن چه که امروز در نمایشگاه آبادیران دیدیدم، گامی در همین راستا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا