برگزاری رویداد خوشنویسی «از نیستان» به مناسبت دهه امامت و ولایت

جهاددانشگاهی هنر به مناسبت گرامی‌داشت ایام دهه امامت و ولایت، رویداد نمایشگاهی-کارگاهی هنرهای خوشنویسی، نقاشی‌خط و تذهیب را با عنوان «از نیستان» در دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر؛ رویداد «از نیستان» در ایام دهه امامت و ولایت و در دو بخش نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی، هنر خوشنویسی خطوط نستعلیق، شکسته، شکسته نستعلیق، ثلث و کوفی و نقاشی خط و تذهیب، ویژه خوشنویسان درجات ممتاز، فوق ممتاز و استادی فارغ‌التحصیل مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی هنر برگزار می‌شود.
در بخش نمایشگاه این رویداد که از 27 الی 30 خردادماه سال جاری در نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود، بیش از صد اثر از بیست هنرمند ممتاز فارغ‌التحصیل مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی هنر در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی‌خط و تذهیب قلمزنی به نمایش گذاشته خواهد شد.
گفتنی است، نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر و جنب کلینیک دانشگاه تهران است. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 17 روزهای 27، 29 و30 خرداد‌ماه جهت بازدید از نمایشگاه به محل این نگارخانه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا