نمایش مسیر پیشرفت در نمایشگاه آبادیران

رویداد ملی آبادیران، گامی برای هم‌سو سازی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی تمامی دستگاه‌های کشور برای محرومیت‌زدایی به کمک فناوری و نوآوری است.

این رویداد از حیث درگیر کردن نخبگان با مسائل جامعه و نگریستن به نوآوری اجتماعی با محوریت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در محرومیت زدایی شکل گرفته است.

نمایشگاه آبادیران در نخستین دوره برگزاری میزبان بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و خلاق و ۲۸ نهاد بزرگ متولی آبادانی و پیشرفت بود و با مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه از فرصت ایجاد شده برای معرفی مشکلات و نیازهای مناطق کمتر برخوردار و آشنایی با ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر رفع این نیازها و چالش‌ها بهره‌مند شدند.

حال پس از برگزاری نخستین دوره موفق نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا در راستا اجرای برنامه ملی تحت عنوان «آبادیران»، دومین دور از این نمایشگاه با شعار “نوآوری برای آبادانی” و با هدف رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار، از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا