بیش از ۵۰ دوره تخصصی و کاربردی در تقویم تابستانه جهاددانشگاهی صنعتی شریف

مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف تقویم آموزشی مربوط به تابستان ۱۴۰۳ را در ۱۰ دپارتمان تخصصی ارائه کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، علی وفا مدیر این مرکز با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های آموزش تخصصی کاربردی در دپارتمان‌های‌ “فناوری اطلاعات” ، “منابع انسانی” ، “مدیریت و مهندسی صنایع” ، “علم داده” ، “اتوماسیون صنعتی” ، “مالی و حسابداری” ، “زبان انگلیسی”، “عمران و معماری” ، “شیمی و مکانیک” برای ایام تابستان برنامه ریزی شده است.

مهندس وفا در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 50 عنوان دوره تخصصی و کاربردی در تقویم تابستانه آموزش‌های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برای استفاده‌ی دانشجویان، اساتید و علاقمندان به حوزه‌های متنوع در دپارتمان‌های ذکر شده برنامه ریزی شده است، افزود: سال گذشته افزون بر 1100 نفر از  این دوره‌های تخصصی و مهارتی تابستانه سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بهره‌مند شدند.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 67641999-021 تماس و یا به آدرس پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نشانی http://Sharif.ac مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا