تقدیر از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی تولید در محتوای رسانه‌ای

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی در اولین جشنواره روابط‌های عمومی‌های استان در بخش تولید محتوای رسانه‌ای شامل تهیه خبر، یادداشت، گفت وگو و گزارش، شایسته تقدیر شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ روابط عمومی این واحد سازمانی در ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که با عنوان نخستین جشنواره روابط عمومی استان یادبود شهید علیرضا بابایی با حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت، دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی در سالن همایش‌های پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک برگزار شد شایسته تقدیر در بخش تولید محتوای رسانه‌ای(خبر، یادداشت، گفت وگو و گزارش) شد.

علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت در این مراسم با بیان اینکه استان مرکزی مهد مفاخر ایران است، گفت: تدبیر و ایده‌ای که در برگزاری در جشنواره روابط‌عمومی‌های این استان صورت گرفته، جای تقدیر دارد.

بهادری جهرمی اظهارکرد: روابط عمومی‌ها سنگرسازان بی سنگر و نمایش‌دهندگان مسیر خدمت هستند و وخط خدمت آنها کمتر دیده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در ادامه گفت: فرصتی برای دفاع از کارهایی که انجام شد وجود ندارد و شاید به دلیل شرایط انتخابات مورد برخی هجمه‌ها قرار گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: تا روز برگزاری انتخابات، اگر مدیری در منزل بماند و نظام اطلاع‌رسانی در خدمت فعالیت‌ها و دفاع از برنامه‌های دولت سیزدهم نباشد، جفا در حق شهید جمهور است.

مخلص‌الائمه افزود: مدیران کل باید در کنار روابط‌عمومی اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم را بدون وقفه اطلاع‌رسانی کنند و اجازه میدان داری به خناسان را ندهند.

جشنواره روابط عمومی استان یادبود شهید علیرضا بابایی برای اولین بار در استان با هدف ایجاد انگیزه، بستر رقابت سالم و سازنده، شناسایی و معرفی روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق در دو سطح دستگاه‌های اجرایی و صنایع و شرکت‌های صنعتی در 12 بخش برگزار شد.

گفتنی است؛ در این مراسم لوح تقدیر و هدایا از سوی استاندار مرکزی به روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا