همکاری پارک علوم و فناوری جهاددانشگاهی در سمپوزیوم گردشگری و سرمایه گذاری سبز

سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز با رویکرد اقتصاد سبز و ترویج فرهنگ کارآفرینی و‌ نوآوری در گردشگری به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با همکاری معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، هدف از برگزاری این سمپوزیوم که به همت دانشکده گردشگری و شتابدهنده فاخربوم دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان دوره پایانی این رویداد برگزار می شود، جریان سازی علمی و صنفی در حوزه سرمایه گذاری های سبز در گردشگری است. که ۲۹ و ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۳ در اتاق بازرگانی ایران برگزار می گردد.
دکتر فرناز نیک خواه دبیر علمی سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز با تشکر از حمایت معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از این سمپوزیوم و اشاره به این موضوع که ما سعی کردیم به عنوان رسالت آموزشی و ترویجی دانشگاه ها در ارائه آموزش های نوین، بحث و تبادل نظر اندیشمندان و کارآفرینان، توسعه ارتباطات فعالین صنعت گردشگری در این حوزه و همیاری با دستگاه های دولتی در امر سیاستگذاری در قالب برگزاری این رویداد کوشا باشیم گفت : سرمایه گذاری های سبز در گردشگری کشور ما پیشینه ای تاریخی و درخشان دارد و می توان با ایجاد سیاست های حمایتی، شبکه سازی ذینفعان و حمایت از ایده ها، مسیر رو به رشدی در جهت تحقق گردشگری سبز و افزایش سرمایه گذاری های سبز در گردشگری ایران زیبا داشته باشیم، که بی شک این موضوع بر جاذبه های گردشگری کشورمان نیز می افزاید.
نیک خواه در پایان ضمن دعوت از عموم علاقه مندان و ذینفعان صنعت گردشگری و هتلداری ایران جهت شرکت در سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز گفت : شرکت کنندگان می توانند بصورت آنلاین یا حضوری در سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز حضور داشته باشند و به کلیه شرکت کنندگان گواهی معتبر علمی اعطا می گردد.
گفتنی است دکتر ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در پنل علمی زنجیره تامین گردشگری سبز (با نگاهی بر شبکه سازی ذینفعان صنعت گردشگری سبز ایران) در روز دوم این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا