مسابقه کتابخوانی «داستان رویان» با ۳۵ جایزه ویژه برگزار می‌شود

مسابقه مجازی کتابخوانی «داستان رویان»، فردا چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ با ۳۵ جایزه ویژه برای دانش‌آموزان ،دانشجویان و همه علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران، کتاب «داستان رویان»، نوشته محمدعلی زمانیان را برای مسابقه مجازی کتابخوانی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان، دانش‌آموزان و همه علاقه‌مندان کتابخوانی با در نظر گرفتن ۳۵ جایزه ویژه شامل ۱ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۴ جایزه ۵۰ میلیون ریالی و ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی انتخاب کرده است.

کتاب «داستان رویان»، روایت فعالیت‌های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشر نشده‌ از روند شکل‌گیری پژوهشگاهی است که برای نخستین‌ بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه‌سازی شد.

آزمون این مسابقه روز چهارشنبه 23 خردادماه به‌صورت آنلاین(برخط) از ساعت ۹ تا ۲۴ و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان، دانشجویان و همه علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت‌بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ نسخه چاپی، الکترونیکی و صوتی کتاب در برنامه کاربردی فراکتاب موجود است. همچنین شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا