کسب رتبه دوم حوزه پژوهش و دانش‌بنیان شرکت برق منطقه‌ای فارس در کشور

مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای فارس از کسب رتبه دوم کشوری برق منطقه‌ای فارس در حوزه پژوهش و دانش بنیان شرکت‌های صنعت آب و برق در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، نوید اقتدارپور امروز، 21 خردادماه با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای فارس در ارزیابی عملکرد حوزه پژوهش و دانش‌بنیان شرکت‌های صنعت آب و برق در سال ۱۴۰۲ از بین شرکت های تابعه توانیر پس از شرکت برق منطقه ای تهران، رتبه دوم را کسب کرد، گفت: ارزیابی‌های لازم از سوی دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو انجام و پس از بررسی نتایج اعلام شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو اجرای «آئین‌‏نامه حمایت از تولید، دانش‌‏بنیان و فناور و اشتغال‌‏آفرین در صنعت آب و برق» را در دستور کار خود دارد، افزود: در این راستا معاونت سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات شرکت‌های زیرمجموعه شرکت‌های مادرتخصصی را در خصوص اجرای این آئین‏‌نامه و همچنین انجام فعالیت‌های حوزه پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۲ ارزیابی و رتبه‌بندی نموده که برق منطقه‌ای فارس پس از تهران دوم شد.

مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای فارس ادامه داد: این ارزیابی با بهره‌گیری از ۱۴ شاخص انجام شده است که شاخص‌های حوزه‌ فعالیت‌های دانش‌بنیانی، وزن بیشتری داشته‌اند.

به گفته اقتدارپور؛ میزان اعتبارات هزینه شده، حجم ريالی قراردادهای پژوهشی منعقد شده با شركت‌های دانش‌بنيان، حجم ريالی قراردادهای خريد محصولات و خدمات از شركت‌های دانش‌بنيان، حجم ريالی قراردادهای توليد بار اول با شركت‌های دانش‌بنيان، تعداد شركت‌های دانش‌بنيان مورد حمایت، تعداد محصولات نمونه‌سازی شده و تعداد محصولات تجاری‌سازی شده از جمله شاخص‌های ارزیابی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا