انتصاب سرپرست معاونت پژوهش پژوهشگاه علوم انسانی جهاددانشگاهی

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در حکمی محمد محمودی را به عنوان سرپرست معاون معاونت پژوهشی این پژوهشگاه منصوب کرد.

 به گزارش سینا از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سمیعی نسب سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطاعات اجتماعی جهاددانشگاهی، محمدمحمودی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی این پژوهشگاه منصوب شد.
در قسمتی از این حکم آمده است:  با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی‌های جناب‌عالی و بر اساس ماده نه اساس‌نامه پژوهشگاه و با توجه به موافقت رئیس محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی» منصوب می‌شوید.
امید است در چهارچوب برنامه‌های توسعه‌ای پژوهشگاه و با توجه به برنامه‌های پیشنهادی جنابعالی با تاکید بر رعایت قید زمانی و نظم در اجرای برنامه‌ها و توجه به ارتقاء منابع درآمدی حوزه پژوهش، موفق و مثمر ثمر باشید.
از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی موجود در پژوهشگاه و نیز با استفاده از سرمایه‌های انسانی غنی موجود در پژوهشگاه، در جهت تحقق اهداف والای جهاددانشگاهی و نیز ایفای نقش موثر در تحقق مرجعیت علمی کاربردی با تاکید بر محورهای زیر اهتمام ورزید.
– ارتباط موثر و مستمر با پژوهشکده‌ها و گروه‌ها؛
– اهتمام جدی و موثر به ارتباط‌گیری موثر با کارفرمایان بیرونی با هدف افزایش منابع درآمدی؛
– ایجاد و اصلاح فرایندهای ارزیابی و نظارت بر پژوهش‌های انجام شده در پژوهشگاه؛
– اهتمام به برقراری ارتباط موثر و کارآمد با معاونت متناظر در دفتر مرکزی؛
– تاکید بر انجام پروژه‌های پژوهشی در زمان مقرر پیش از اتمام زمان پروژه؛
– نظارت بر عملکرد اعضای هیات علمی مبتنی بر آیین‌نامه‌های مربوطه در بازه‌های زمانی مشخص؛
امیدوارم ذیل عنایت الهی با تجربه و اهتمامی که از حضرتعالی سراغ است، بتوان بیش از پیش موثر در تحقق اهداف و آرمان‌های جهاد دانشگاهی باشیم.
و من الله التوفیق و علیه التکلان.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا