همکاریهای بین المللی جهاددانشگاهی کرمان در حوزه صنعت و معدن

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از سرمایه گذاری و ارایه خدمات به معادن و صنایع استان با یک سرمایه گذار چینی خبر داد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در دیدار با سرمایه گذار چینی، ضمن برشمردن پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و همچنین دارا بودن کادر مجرب و متخصص در حوزه صنایع و معادن، گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان توانسته کارهای متعددی را با موفقیت در زمینه های مختلف انجام دهد لذا این امر باعث اعتماد بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، با اشاره به اینکه یکی از استراتژی های جهاددانشگاهی جهش تولید است، گفت: ان شاءالله بتوانیم با حضور سرمایه گذار از بخش خصوصی در این زمینه موفق عمل کنیم.

دکتر بازمانده تصریح کرد: ارایه ایده، خلاقیت، نوآوری، استفاده از علم روز و فناوری از جمله مواردی است که باید مدنظر باشد تا بتوانیم در یک همکاری مشترک ضمن هدایت سرمایه، برنامه ریزی هدفمندی را در بخش های فوق انجام دهیم.

جت سرمایه گذار چینی، در این دیدار گفت: با توجه به جلسه برگزار شده آینده روشنی را در باب همکاری با این نهاد در حوزه‌های مختلف پیشِ‌رو داریم.

این سرمایه گذار ضمن ارایه برنامه های خود از جهاددانشگاهی خواست تا با بررسی موارد مشترک جهت همکاری، راهکارهای لازم برای توسعه این فعالیت‌ها را بیان کند و ابراز امیدواری کرد: در این همکاری مشترک هر دو طرف به اهداف مدنظر دست یابند.

دیدار بعدی جهت انجام برنامه ریزی‌های لازم‌ به ماه آینده موکول شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا