اتصال 13 روستای جدید فارس به شبکه ملی اطلاعات

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان فارس از اتصال 13 روستای جدید استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، حمید سلیمان پور امروز، 20 خردادماه گفت: با احداث هفت سایت جدید ارتباطی و ارتقای یک سایت موجود، 13 روستای دیگر استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

وی اظهار داشت: با احداث پنج سایت ارتباطی توسط ایرانسل، روستاهای اسلام آباد، سلامت آباد، ده بین، لهراسب و خویدجان از توابع شهرستان فیروزآباد، روستاهای مزرعه قنبرآباد و تل گلی از توابع شهرستان فراشبند، روستای تنگ حنا از توابع شهرستان خرم بید و روستای طالب بیگی از توابع شهرستان سروستان، جمعاً با جمعیت سه هزار و 461 نفر، به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

سلیمان پور گفت: همچنین با احداث دو سایت ارتباطی و ارتقای یک سایت موجود توسط همراه اول، دسترسی روستاهای دهرود، منطقه ملای فهله و مخزن آب از توابع شهرستان فیروزآباد و روستای شهرک وحدت از توابع شهرستان پاسارگاد،​جمعاً با جمعیت 665 نفر در قالب 213 خانوار به خدمات شبکه ملی اطلاعات و شبکه اینترنت پرسرعت فراهم شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس میزان اعتبار هزینه شده برای اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات را بالغ بر 27 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا