مرکز ماه وابسته به صندوق هنر برگزار میکند
نخستین دوره در حوزه تولیدات هنرهای نمایشی

نخستین دوره در حوزه تهیه کنندگی هنرهای نمایشی با محوریت اقتصاد تئاتر؛ باید ها و نبایدهای آن برای فعالان تئاتر، توسط شرکت مسیر اقتصاد هنر آتیه، (مرکز ماه) از زیر مجموعه های صندوق اعتباری هنر، برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

بنا بر اعلام مرکز ماه (شرکت مسیر اقتصادهنر آتیه) این دوره، در فرآیندی کاربردی، شیوه علمی و عملی تهیه کنندگی نمایش با رویکرد اقتصادی و درآمد زا را با حفظ اصالت هنری در۱۰ جلسه، بحث و تبادل نظر، آموزش خواهد داد.

براین اساس درجلسه اول الزامات اولیه اقتصادی تئاتر را خواهید آموخت.

جلسه دوم روابط روابط تماشاخانه، تماشاگران و هنرمندان برای شما بازگو خواهد شد.

همچنین در جلسه سوم به تهیه کنندگی تئاتر و ملزومات آن و جلسه چهارم به کارآموزش کاریابی و روابط حرفه ای اختصاص می یابد.

در ادامه نیزدرجلسه پنجم در مواجه عملی و عینی تر به اولویت های متن و عوامل هنری (ایده تا اجرا) پرداخته و در گام بعدی در جلسه ششم با اولویت‌های مدیران تماشاخانه های خصوصی و دولتی آشنا خواهید شد.

همچنین بازارهای ملی و بین المللی تئاتر، تورها، جشنواره هاو… مباحث جلسه هفتم را تشکل می دهد و همچنین درنشست هشتم برخی از مهم ترین مباحث اقتصاد تئاتر یعنی جذب سرمایه، درآمدهای تئاتر،تبلیغات و روابط عمومی برای علاقه مندان ارائه خواهد شد.

همچنین در جلسه نهم با موضوع تخصصی تئاترهای چند منظوره به بررسی آوردهای فرهنگی،هنری و اقتصادی می پردازد. درنهایت درجلسه دهم دلایل شکست یک پروژه و راه حل های برون رفت از آن ها پس از ارائه توسط اساتید به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

براساس این گزارش، جلسه پایانی با رویکردی کاربردی و عملی با جذابیت ویژه ای همراه خواهد بود که تنها شرکت کنندگان این دوره به آن دست خواهند یافت.

مزید اطلاع اینکه، دوره های ویژه مرکز کارآفرینی مسیر اقتصاد هنر برای اعضای صندوق اعتباری هنر به صورت اعتباری ارائه خواهد شد.

مرکز ماه از این پس، تعداد قابل توجهی از کارگاه ها و دوره های کوتاه مدت خود را برگزار خواهد کرد.

این دوره ها شامل دوره های حضوری و مجازی بوده که کمک به رونق و رشد اقتصاد فرهنگ و هنر، هسته اصلی آن ها را تشکیل می دهد.

علاقه مندان برای حضور و ثبت نام از این دوره آموزشی می توانند به نشانی https://mehonar.ir/product/theater/ مراجعه نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا