کسب رتبه برتر جهاد دانشگاهی استان قم در شاخص”دستگاه دولتی” در تحقق اهداف و سیاست های جوانی جمعیت

جهاددانشگاهی استان قم در دومین رویداد استانی جوانی جمعیت، در تحقق اهداف و سیاست های جوانی جمعیت رتبه برتر را در شاخص”دستگاه دولتی” کسب نمود.

به گزارش سینا پرس، دومین رویداد استانی جوانی جمعیت شنبه 19 خرداد 1403 به همت امور زنان و خانواده استانداری  و مشارکت شهرداری قم با حضور دکتر آقامیری، استاندار  قم، آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) و جمعی از معاونان و  مدیران استانی برگزار شد.
در این رویداد که جهت تقدیر و معرفی دستگاه ها، ارگان ها و افراد فعال در تحقق اهداف و سیاست های جوانی جمعیت برگزار شده بود، از جهاددانشگاهی استان قم به جهت کسب رتبه برتر در شاخص”دستگاه دولتی” تقدیر بعمل آمد.
لازم به توضیح است این رویداد در هفت بخش شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار شد.

در متن لوح تقدیر استاندار قم آماده است:

جناب آقای دکتر حیاتی
رئیس محترم جهاد دانشگاهی واحد استان قم
سلام علیکم
جوانی جمعیت از مولفه های قدرت و توانمندی کشور ها و موجب پویایی تمدن‌های بشری است بی‌تردید حرکت در مسیر تعالی و پویایی ایران اسلامی نیازمند حضور پرنشاط جوانان این مرز و بوم و مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جمعیت در پیشبرد و راهبری سیاست‌های کلی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تاکید بر حمایت از ساحت ارزشمند خانواده ترویج فرهنگ مقدس ازدواج و فرزند آوری می باشد.
بدین وسیله ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام والای شما در تحقق اهداف و سیاست های جوانی جمعیت؛ مراتب خرسندی خود را از کسب رتبه برتر در شاخص دستگاه “دولتی ” توسط جنابعالی ابراز می نمایم.
امید است تحت توجهات حضرت ولی  عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با انگیزه‌ای مضاعف در استمرار خدمات ارزشمند و ماندگار برای ساخت ایران جوان، مترقی و مقتدر توفیق روز افزون داشته باشید.
دکتر سید محمد آقا میری
استاندار قم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا