رونمایی از محصول دانش بنیان مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته الکتروموتور

با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از تعدادی از محصولات غرفه پیشگامان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری هرمزگان؛ علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در این خصوص گفت: از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول ، ۲۵ محصول به عنوان طرح‌های برتر در این دوره از نمایشگاه اینوتکس2024 انتخاب شده‌اند که چهار طرح بعنوان طرح برتر انتخاب شد که با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رونمایی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه ها کم کردن فاصله صنعت از بازار است و شرکت های هرمزگانی تا کنون همواره جز شرکت های برتر این حوزه بوده اند.

نصیری بیان کرد: شرکت های فناور و دانش بنیان هرمزگان از لحاظ کیفی در جایگاه خوبی نسبت به سایر رقبای خود قرار دارند و همواره حضور فعال در عرصه فناوری دارند.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان بیان کرد: شرکت فردا دانش اندیش کوشا یکی از شرکتهای فعال استان هرمزگان در حوزه الکترونیک است که در سال ۱۴۰۲ به صورت نوپا دانش بنیان شده است و روی تحقیق توسعه محصولات مرتبط با کنترل و مانیتورینگ الکتروموتورها متمرکز است.

این شرکت توانسته تجهیزی جهت کنترل مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته الکتروموتورهای Low Voltage را فراهم کند.

وی افزود: این محصول برای حفاظت و کنترل موتورهای فشار ضعیف در برابر خطاهای جریانی و تنش های دمایی طراحی شده است به طوری که با نمونه برداری از جریانهای موتور و حذف نویزهای فرکانس بالا تجزیه و تحلیل سیگنال را به صورت هارمونیکی انجام میدهد و با استخراج مولفه اصلی و همچنین محاسبات مقادیر موثر جریان رویدادهای خطا را به صورت برخط شناسایی و ذخیره می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا