تعالی مستعدان و ایجاد فرصت‌ بورسیه در مدرسه آفرینش‌های علمی

نخستین کارگاه دوره گزینش مدرسه آفرینش‌های علمی با هدف رشد و تعالی مستعدان و ایجاد فرصت بورسیه تحصیلی برگزار شد.

به گزارش سینا؛ نخستین کارگاه دوره گزینش مدرسه آفرینش‌های علمی استعدادهای‌برتر با حضور سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

بنیاد ملی نخبگان، مبتنی بر رویکرد شناسایی فعال، دوره گزینش مدرسه آفرینش‌های علمی استعدادهای برتر را با هدف رشد و تعالی مستعدان، ایجاد فرصت بورسیه تحصیلی و ادامه همکاری در قالب هسته های علمی مورد تائید بنیاد، برگزار کرد.  بررسی اجمالی و مقطعی «تاریخ علم» با رویکردی متفاوت به صورت کارگاهی، از سرفصل‌های اصلی این دوره بود.

دارندگان مدال المپیادهای ملی و جهانی و همچنین رتبه‌های برتر کنکور طبق شرایط شیوه‌نامه اعلامی مخاطبان این دوره بودند و فرصت عضویت در مدرسه آفرینش‌های علمی استعدادهای برتر و استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از دیگر امتیازات شرکت در این دوره به شمار می رود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در بخشی از مراسم افتتاحیه این دوره، سید سلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در خصوص اهداف  شکل‌گیری این مدرسه نکاتی را مطرح کرد. در ادامه طاها اصفهانی از دارندگان مدال‌های المپیاد در ارتباط با محتوا و فرایند گزینش مدرسه توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا