نحوه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری و کارشناسی ارشد

اطلاعیه نحوه ثبت نام الکترونیکی معرفی شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران سال ۱۴۰۳ جهت شرکت در ارزیابی آموزشی و پژوهشی صادر شد.

به گزارش سینا، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری و کارشناسی‌ارشد به استناد آئین نامه شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (ابلاغیه ۳۵۷۸۳۱/۲ مورخ ۲۱/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه) از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر, با رعایت کامل شرایط اعلام شده، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مطابق لیست رشته و عناوین طرح‌های اساتید میزبان در دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به شیوه استاد محور دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir -پذیرش داوطلبان دکتری تخصصی / ‏‬ کارشناسی ارشد استعداد درخشان استاد محور اقدام نمایند. پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۱۶/‏۰۳/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ۰۲/‏۰۴/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

**تذکرات مهم

رشته تحصیلی مورد تقاضا باید با رشته تحصیلی مقطع قبل متقاضی مرتبط باشد. (مطابق دفترچه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور)

لازم است کلیه داوطلبان نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند. مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

داوطلبان فقط در یک رشته گرایش از یک مجموعه امتحانی می‌توانند ثبت نام نمایند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده و یا تغییر عنوان پروژه، مجاز نیست.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور است.

شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف می نمائید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت فرمائید.

منظور از مجموعه امتحانی در سامانه ثبت نام الکترونیکی؛ نام دانشکده / ‏‬ دانشکدگان می‌باشد.

مشکلی در تعدد کد دانشگاه‌های محل تحصیل و استان در سامانه وجود ندارد و انتخاب اولین کد مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

از بارگذاری (screenshot) از صفحه مانیتور به عنوان کارنامه و مدارکی که وضوح کامل ندارند، خودداری گردد. این مدارک بررسی نخواهند شد.

لازم است کلیه مدارک پژوهشی – مقالات علمی -کنفرانس‌های داخلی و خارجی – گواهی‌های علمی آموزشی و توصیه نامه‌ها – کارنامه آزمون زبان عمومی معتبر و … طبق شیوه نامه در بازه زمانی ثبت نام به صورت الکترونیکی در سامانه بارگذاری گردد. به مدارکی که در سامانه بارگذاری نشده باشند امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

*مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد

خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام، جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir مکاتبه و یا در روزهای کاری از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵ با شماره تلفن ۶۱۱۱۳۲۰۵ دفتر استعداد درخشان دانشگاه تماس حاصل فرمائید. همچنین در خصوص مشکلات فنی و سیستمی با سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات ” میز خدمت الکترونیک” به آدرس sd.ut.ac.ir مکاتبه نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا