با هوش مصنوعی فیلم و سریال بسازید

آرین کربلائی: یک سرویس هوش مصنوعی جدید به بینندگان امکان ساخت فیلم و سریال می دهد. این هفته، شرکتی به نام استودیو فیبل (fable)، راه‌اندازی Showrunner، اولین سرویس پخش آنلاین تولید شده توسط هوش مصنوعی در جهان را اعلام و ادعا می‌کند که به بینندگان اجازه می‌دهد قسمت‌های تلویزیونی خود را بنویسند، صدا گذاری کنند و انیمیشن برایش بسازند.

به گزارش خبرگزاری سینا، کاربرانی که برای لیست انتظار Showrunner ثبت‌نام کرده‌اند در نهایت قادر خواهند بود 10 برنامه انیمیشنی را مشاهده کنند. یکی از آن‌ها، ایکیرو شینو، به عنوان یک انیمه ترسناک دارک معرفی شده است.

دیگری، سیم فرانسیسکو، یک برنامه نو آور درباره مردمی است که در شهر مذکور زندگی می‌کنند و و همچنین، وادی خروج، یک طنز سبک در سبک سایلون والی است.

کاربران می‌توانند قسمت‌ها را تماشا کنند یا با نوشتن پرسش‌هایی که به صحنه‌های تولید شده تبدیل می‌شود، قسمت‌های کامل را به هم بزنند. به عبارت دیگر، شما ممکن است قسمت وادی خروج را تماشا کرده و سپس عبارت “شخصیت‌های ساتیر صنعت سرگرمی درک می‌کنند که قسمت از چرخه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است و ساتیر مغز آن‌ها را منفجر می‌کند” را تایپ کرده و این قسمت بعدی خواهد شد.

با این حال، براساس شواهد فعلی، به نظر نمی رسد که این پروژه به این زودی ها به نتیجه مطلوب برسد. به نظر می‌رسد که Showrunner به طرز باور ناپذیری نوآورانه است. گروه عظیمی از مردم احتمالاً از آن برای تولید ویدئوهای با کیفیت پایین استفاده خواهد کرد و این باعث می‌شود تا این پلتفرم به طور تاسف برانگیزی صرفا به یک چالش TikTok تبدیل شود.

نظر این است که در ابتدا همه قصد دارند قسمت‌های خود را بسازند و سعی کنند آن‌ها را به اشتراک بگذارند، اما هیچ‌کس دیگر آن‌ها را تماشا نخواهد کرد چون بر اساس علایق شخصی افراد دیگر است و بعد از مدتی مردم از آن خسته می شوند. پایین بودن سطح خلاقیت کاربران در نهایت باعث می شود که مردم به سرعت علاقه خود را از دست بدهند.

و این ممکن است چیز خوبی باشد. خدایا! صنعت فیلم الان نیاز به هر گونه کمکی دارد. شاید Showrunner به عنوان یادآور باشد که ربات‌ها حتی در تولید چیزهای بدتر از ما هستند. اگر این موضوع ما را به بازگشت به جامعه عمده بشری وصل نکند، هیچ چیز نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا