پیام رییس پارک علم و فناوری خوزستان برای سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی

یحیی میرزایی رییس پارک علم و فناوری خوزستان با صدور پیامی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش سینا از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان، متن پیام بدین شرح  است:

باسمه‌تعالی

« اکنون در کنار خاطره‏ تلخ چهاردهم خرداد، این واقعیت شیرین در برابر چشم ماست که امام راحل، اگر نه به جسم، اما با فکر و راه و وصیت همیشه‏ زنده خود در کنار ماست و زنده است و به فضل و قدرت خدا، هیچ قدرتى نخواهد توانست این حضور و حیات را سلب کند.» مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 

حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ بنیان انقلابی را نهاد که پیام کربلا در آن نهفته و نشان داد راهبری آن، نشات گرفته از پیام امام حسین (ع) در راستای برچیدن بساط ظلم، استبداد و تاریکی است. انقلابی که در تاریخ ایران عزیز ماندگار و با گرفتن پرچم راهبری توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، همچون سرو تنومندی استوار و مقاوم است.

این انقلاب نه مختص جغرافیای ایران که روح زنده این انقلاب را امروز در فلسطین، یمن، سوریه، لبنان و… می بینیم و سراسر جهان اسلام بهره مند از برکات آن شده است.

نام مبارک روح الله خمینی (ره) امروز پرچم جهان اسلام است و سربازان این انقلاب همچون شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است، همچون شهید سردار سلیمانی، شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان، حماسه دیپلماسی اسلامی و ایرانی را می آفرینند و با نام مبارک امام خمینی (ره)، در جهان مقتدر و اثرگذار و پیشرو شناخته می شوند.

اینجانب رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد را به جامعه فناوران و نوآوران و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض کرده، امید است با تأسی به راه امام بزرگوار و شهدای گران‌قدر و با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش بکوشیم.

پایدار و استوار ایران عزیز

یحیی میرزایی

رییس پارک علم و فناوری خوزستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا