امضاء تفاهم نامه همکاری‌ جهاددانشگاهی هنر و دانشگاه هنر ایران

تفاهم‌نامه‌ همکاری بین جهاددانشگاهی هنر و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر ایران، با موضوع احیا هنرهای سنتی ایرانی-اسلامی امضاء شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر ایران و جهاددانشگاهی هنر با حضور دکترمحمدعلی روزبهانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و امین مختاری رییس جهاددانشگاهی هنر با هدف احیا و ترویج هنرهای سنتی ایرانی-اسلامی از طریق آموزش و تربیت هنرمند و همچنین ارتقای تعاملات میان دانشگاه و جهاد امضا شد.
در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سهم، جایگاه و نقش طرفین در عرصه آموزش‌های تخصصی و کاربردی هنرهای سنتی و ایرانی-اسلامی، جذب و تربیت هنرجویان برتر و مستعد عرصه هنرهای سنتی و به کارگیری ایشان در برنامه‌های فرهنگی طرفین، ارتقاء کیفیت و تربیت مهارت‌‌محور هنرمندان متعهد در عرصه هنرهای سنتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان اعضای هیات علمی دانشگاه و جهاددانشگاهی هنر در راستای ارتقای آموزش هنرهای سنتی تاکید داشتند.
همچنین طرفین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از انتقال دانش مهارت‌محور و تخصصی دانشجویان دانشگاه هنر و هنرجویان مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت واحد هنر به بحث و تبادل پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا