سخنگوی دولت خبر داد:
تصویب آیین نامه طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان در هیات دولت

آیین نامه طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان (آباد) در هیات دولت تصویب شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت پس از جلسه نهم خردادماه  هیئت وزیران  اظهار داشت: یکی از مصوبات خوب امروز هیات وزیران که در امتداد دستور رئیس جمهور شهید عزیزمان در راستای هم افزایش اشتغال درخصوص فارغ‌التحصیلان عزیز به تصویب رسید. آیت‌الله رئیسی بسیار تاکید داشت که نگاه ویژه و متفاوت نسبت به اشتغال فارغ التحصیلان هم صورت بگیرد.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: نکته دوم در حوزه مهارت‌افزایی ، آموزش است که یکی از تاکیدات دیگر رئیس جمهور شهیدمان بود که نگاه آموزش نگاه مهارت محور باشد. وی افزود: امروز آیین نامه افزایش مهارت‌آموزی و افزایش امکان اشتغال در حوزه آموزش عالی بنا به پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب هیات وزیران رسید و انشاالله بتواند گام بلندی به سمت آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر و کارآمد باشد.

گفتنی است طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان بیکار دانشگاه ها (آباد) توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین و ارائه شده است. در این طرح بسترسازی مناسبی برای آموزش های مهارتی انجام شده و ضمن پیش بینی الزامات برای دستگاههای اجرایی در جهت همکاری مهارت محور با حوزه آموزش عالی ، مشوق هایی برای مشارکت کنندگانی که در اجرای این طرح همکاری می نمایند ، در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا