توسعه همکاری‌های بنیاد برکت و جهاددانشگاهی قم

در نشست مشترک سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم و مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان زمینه‌های همکاری مشترک این دو نهاد بررسی و بر لزوم هم‌افزایی این دو نهاد برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و مهارتی در استان تاکید شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی قم، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم شنبه 12 خرداد در این نشست گفت: جهاددانشگاهی براساس ظرفیت‌های ویژه در سطح استان، اقدامات مهمی را در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی انجام داده است.
یاسر شریفی افزود: جهاددانشگاهی از دانش فنی کافی برای توسعه دوره های مهارت محور برخوردار است و این مهم نیازمند هدفگذاری مناسب در سیاستگذاری و اولویت بندی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزایی در استان است .
وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این حوزه، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قم، برای توسعه دوره های اشتغالزا و مهارت محور در استان آمادگی دارد.
محسن سلطانی، مجری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قم نیز در این نشست گفت: اولویت این مجموعه در استان اشتغالزایی مهارت محور برای کمک به اقتصاد و توسعه استان است .
وی در خصوص توسعه همکاری ها در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، برگزاری دوره های مهارت محور و ارائه مجوزهای مشاغل خانگی ابراز امیدواری کرد تا با گسترش همکاری ها در این حوزه ها موفقیت های بیشتری را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا