مجوز و راه‌اندازی ۸ رشته جدید کارشناسی‌ ارشد در دانشگاه علم و فرهنگ

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی گفت: این دانشگاه با تأمین استانداردهای لازم از جمله اعضای هیئت علمی مرتبط، موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی و اجرای هشت رشته جدید در مقطع کارشناسی ‌ارشد شده است.

به گزارش سینا از روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر مجید نجارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، بیان کرد: با اخذ مجوز لازم از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ثبت و انتشار این کد رشته‌ها در دفترچه شماره ۲ سازمان سنجش، دانشگاه علم و فرهنگ از نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در ۸ رشته جدید دانشجو می‌پذیرد.

وی  اسامی این رشته‌ها را به شرح زیر اعلام کرد.

– رشته‌های ادبیات نمایشی و مهندسی معماری منظر دو رشته اضافه شده به دانشکده هنر و معماری

– رشته مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک و مهندسی شیمی گرایش داروسازی به مجموعه رشته‌های دانشکده فنی و مهندسی

– رشته شیمی گرایش فیتوشیمی و بیوانفورماتیک نیز دو رشته جدید دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی

– رشته روان‌شناسی بالینی و مدیریت ورزشی گرایش بازاریابی و ارتباطات ورزشی  دو رشته جدید مقطع کارشناسی ‌ارشد دانشکده علوم ‌انسانی.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: از میان رشته‌های جدید مقطع کارشناسی‌ ارشد دانشگاه علم و فرهنگ، دو رشته مهندسی داروسازی و فیتوشیمی با همکاری آموزشی و پژوهشی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی فعالیت می‌کنند و امیدواریم تجربه موفق همکاری دانشگاه در رشته‌های زیستی با پژوهشگاه رویان تکرار شود.

 وی افزود: با اضافه ‌شدن این رشته‌های جدید، تعداد کد رشته‌های مقطع کارشناسی ‌ارشد دانشگاه علم و فرهنگ به ۵۵ رشته رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا