همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی همکاری مشترک آموزشی خود را آغاز کردند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، غلامرضا دواشی مدیر مرکز شماره 6 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی در حوزه قوانین و مقررات مرتبط با کسب و کار و انتقال صحیح و مناسب به ذینفعان اعم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، منعقد گردید.
دواشی افزود: بر اساس این تفاهم نامه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان مرکز آموزشی فعال و صلاحیت‌دار بخش عمومی و خصوصی با همکاری مؤسسه کار و تأمین اجتماعی دوره‌های آموزشی آزاد با موضوعات مرتبط با بنگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های کار و تامین اجتماعی، ویژه مدیران و کارشناسان منابع انسانی، مشاورین مالی و حقوقی بنگاه‌های اقتصادی و سایر ذینفعان را برگزار می کند.

وی گفت: اولین دوره آموزشی در این حوزه، با عنوان” آشنایی با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی ویژه مدیران و کارشناسان بنگاه‌های اقتصادی” در اواخر خردادماه برگزار می شود.

مدیر مرکز شماره 6 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: در این دوره آموزشی کلیه سرفصل‌های آموزشی و مباحث اصلی و کاربردی قانون کار و تأمین اجتماعی از قبیل تعاریف انواع بیمه و سامانه، تعهدات تأمین اجتماعی شامل تعهدات کوتاه مدت، بلند مدت و درمان، امور درآمد و حق بیمه، ماهیت حقوقی قراردادهای کار، شرایط صحت قرارداد کار، تعلیق و انحلال قرارداد کار، حق السعی، مزد مبنا، مزد ساعتی و … مورد بحث و بررسی قرار خواهدگرفت.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با شماره 03137769611 تماس حاصل نموده و یا به لینک ثبت نام http://B2n.ir/z11729 مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا