رویداد مدیریت نتیجه محور در قالب همکاری معاونت علمی و یونیسف

رویداد آموزشی «مدیریت نتیجه محور» با همکاری مشترک سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی و صندوق حمایت از کودکان یونیسف در ایران برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پیرو انعقاد سند همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد با موضوع توسعه زیست‌بوم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان، دوره آموزشی مدیریت نتیجه محور برگزار شد.

هدف اصلی این دوره که به میزبانی دفتر یونیسف ایران و با حضور مدیران و کارشناس دفاتر و ستادهای تخصصی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان  ریاست جمهوری  برگزار شد، ایجاد زبان مشترک جهت تدوین برنامه‌های اجرایی (Action Plan) در چارچوب سند همکاری و آشنایی با مأموریت‌ها و ظرفیت‌های این سازمان بین المللی بود.

امضای سند برنامه همکاری مشترک معاونت علمی و یونیسف در بهمن‌ماه 1402 

از دیگر اهداف مهم این رویداد می‌توان به آشنایی با چارچوب حقوقی سند جهانی پیمان نامه حقوق کودک، مدل برنامه‌ریزی نتیجه محور جهت اجرای هدفمند و موثر فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها و رویکردهای حمایتی سازمان یونیسف در حوزه نوآوری بخش کودک و نوجوان و تجارب موفق بین المللی در این نشست اشاره کرد.

گفتنی است سند برنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران و صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان، چهارم بهمن‌ماه 1402 امضا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا