ضرورت اصلاح قوانین مخل کسب و کار توسط مجلس

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، یکی از مشکلات واحدهای صنعتی را قوانین مخل حوزه کسب و کار عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی میتوان این قوانین را اصلاح کرد.

به گزارش سینا پرس فارس، قاسم علیپور امروز، 12 خردادماه در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه ای که به میزبانی شیراز برگزار شد، بیان داشت: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی، قوانین مخل حوزه کسب و کار است که با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی میتوان این قوانین را اصلاح کرد.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی و معدنی می توانند از ظرفیت کلینیک صنعت و معدن برای حل مشکلات و مسائل خود بهره بگیرند.

این مقام نظامی در استان فارس همچنین از توجه ویژه به برگزاری رویدادها و کمک به صادرات محصولات بومی استان فارس خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار نیز در این مراسم گفت: ما در قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا الگویی داریم که هدف آن جلوگیری از موازی کاری و در عین حال پیش بردن کارها و امور مربوط به صنایع مختلف است.

امیر جاهدی در خصوص علت موفقیت استان فارس در عرصه عارضه یابی و پایش واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل عنوان کرد: در جلسات ما در فارس کلیه دستگاه های اجرایی مربوطه حضور دارند تا بتوانیم گره گشایی از مشکلات و کارها داشته باشیم.

جاهدی با اشاره به واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل که به چرخه بازگشته اند، بیان کرد: آمار ما واقعی است و حاضریم برای راستی آزمایی آن از تک تک واحدهای احیا شده تور بازدید بگذاریم.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس نیز در این مراسم گفت: به لطف خدا برای دومین سال متوالی میزبان مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن، مدیران کلینیک صنعت و معدن، مدیران تخصصی حوزه صنعت و مشاورین صنعتی در شیراز بودیم.

حسین پناهی ادامه داد: در این دوره که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد، کلاس ها و کارگاه های خوبی با موضوعاتی نظیر مشاوره مالیاتی، بیمه ای، تامین مالی صنایع نیمه فعال و عقود بانکی و انواع قراردادها، آموزش مشاوره مباحث دانش بنیان صنایع، الگوهای عارضه یابی و آماده سازی برنامه بهبود و احیای واحدهای صنعتی و ارائه الگوهای موفق داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا