برگزاری وبینار آشنایی با سرطان از غربالگری تا درمان

مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری وبینار آشنایی با سرطان، از غربالگری تا درمان خبر داد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، هومن سراج با اعلام این خبر، اظهارکرد: مدرس وبینار آشنایی با سرطان، از غربالگری تا درمان، دکتر پوریا عادلی، متخصص رادیوانکولوژی و سردبیر نشریه تخصصی از سین سرطان تا سین سلامتی است.

مدیر دفتر ستفا جهاددانشگاهی واحد اصفهان زمان برگزاری این وبینار را روز چهارشنبه، 23 خردادماه از ساعت 18 تا 19 اعلام کرد و افزود: مخاطبان می‌توانند از طریق لینک به نشانی https://jzip.ir/satfa1 در این وبینار شرکت کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاددانشگاهی واحد اصفهان در حوزه سلامت دیجیتال، گفت: این مرکز با هدف تسهیل و کمک به عرضه ایده‌های نو و پرورش و استمرار فعالیت‌های نوآورانه و همچنین حمایت از تجاری‌سازی و فروش محصولات در حیطه سلامت دیجیتال راه اندازی شده است.

سراج بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی به صورت حضوری و آنلاین، ارائه مشاوره‌های تخصصی و هم چنین ایجاد شبکه برای ارتباط فناوران و افراد دارای ایده و کمک به تیم سازی در دستور کار مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاددانشگاهی واحد اصفهان در حوزه سلامت دیجیتال قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا