در نمایشگاه آیفارم مشهد
بازدید مدیرکل جهادکشاورزی خراسان رضوی از غرفه جهاد دانشگاهی

در نخستین روز از نمایشگاه آیفارم مشهد، مدیرکل جهادکشاورزی خراسان رضوی از غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، در نخستین روز از نمایشگاه آیفارم مشهد، دکتر غلامرضا قنبری و هیاتی از کشور عراق از غرفه سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی بازدید نمودند.

همچنین در این روز، موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز از غرفه سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این نمایشگاه بازدید کرد.

در حاشیه اولین روز از برگزاری نمایشگاه آیفارم مشهد، نشست تخصصی سیستم های نوین تولید محصولات گلخانه ای مبتنی بر تکنولوژی لایه نازک آب توسط پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی جهاددانشگاهی برگزار شد.

گفتنی است، که جهاددانشگاهی خراسان رضوی در قالب پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان این نهاد آخرین تجارب، فرصت‌های تحقیقاتی و سرمایه گذاری در  زمینه‌های باغبانی، گلخانه، کشت گلخانه‌ای، تجهیزات و صنایع وابسته را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه جهاددانشگاهی در این نمایشگاه می‌توانند از 9 لغایت 12 خرداد ماه سال جاری از ساعت 16 الی 21 به محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس، سالن مفاخر، غرفه B1 مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا