توسعه زنجیر ارزش راهبردی، مسیری برای افزایش ارزش افزوده محصولات

به گفته وی زنجیره ارزش به مجموعه عملیاتی اطلاق می‌شود که در یک صنعت با هدف خلق ارزش به صورت زنجیرگونه انجام می‌گیرد. استراتژی زنجیره ارزش چارچوب ذهنی و الگوی مفهومی را به وجود می‌آورد و منجر به هدایت ایده‌ها در مسیر مناسب و کسب سود بیشتر می‌شود.

نوید نصيری زاده، معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری يزد به لزوم توجه این پارک به اولويت قرار دادن حمايت و پرورش ايده‌ها و محصولات مورد نياز در سه زنجيره ارزش صنايع نساجی و پوشاک، گردشگری و كاشی و سراميک به عنوان زنجير‌ه‌های ارزش منتخب دارای اولويت در استان يزد تأكيد نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا