نشست شرکتهای فناور پارک خوزستان با مدیرکل استاندارد

نشست تخصصی در راستای آشنایی شرکت های فناور و دانش بنیان با جایزه ملی کیفیت با حضور مدیر کل استاندارد خوزستان و رییس پارک علم و فناوری خوزستان و مدیران عامل شرکت های فناور و دانش بنیان عضو پارک برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، در این نشست که دکتر امینی، سرپرست دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد نیز به صورت وبیناری حضور داشت، یحیی میرزایی رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: امید داریم همگرایی و انسجام پارک علم وفناوری خوزستان و اداره کل استاندارد خوزستان منجر به افزایش تعداد پروانه های دانش بنیان برای شرکت‌های مستقر در استان خوزستان شود.

مدیرکل استاندارد خوزستان در ادامه این نشست بیان توضیحاتی در خصوص جایزه ملی کیفیت و پروانه دانش بنیاد و دانش نماد پرداخت و افزود: سازمان ملی استاندارد بسته‌های حمایتی برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته که این واحد‌ها می توانند از خدمات و بسته های حمایتی سازمان ملی استاندارد برای تجاری سازی و تسهیل صادرات و فروش محصولات خود با نشان استاندارد بهره‌مند شوند.

داودی گفت: سازمان ملی استاندارد ایران بر اساس بند ۲۰ از ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، مصوب ۱۱/شهریورماه/۱۳۹۶ مصوب مجلس شورای اسلامی، مرجع رسمی تعیین جایزه ملی کیفیت و برگزاری مراسم مربوطه و اعطای جایزه مزبور در کشور می باشد.

وی در ادامه به سابقه درخشان اجرای هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت که در سال ۱۴۰۲ برای نخستین بار بر مبنای یک مدل بومی و غیر اقتباسی تحت عنوان «مدل کیفیت جهان اسلام» برگزار شد اشاره کرد و از تمامی مدیران و فعالان حوزه صنعت و خدمات دعوت کرد تا در دوره جدید جایزه ملی کیفیت مشارکت به عمل آورند.

داودی گفت: اداره کل استاندارد خوزستان با حمایت از دانش بنیان‌ها در پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان علاوه بر مشاوره و راهنمایی در زمینه استانداردسازی ملی و تجاری سازی محصولات تولیدی علامت ویژه دانش نماد را این به واحد‌ها اعطا می‌کند

گفتنی است: در ادامه جلسه مدیران عامل شرکت های مذکور به ارائه سوالات، نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و سرپرست دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد به سوالات آنها پاسخ داد.

در پایان این جلسه گواهی انطباق COC دانش بنیان به دو شرکت اعطا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا